Romeo-csoport

Készítsétek el Romeo jellemtérképét a szöveg felhasználásával!

Az ábrát felhasználva a csomagolópapíron készítsétek el a saját ábrátokat. Csak belső tulajdonságokat keressetek és a szöveg segítségével érvekkel támasszátok alá azok valóságtartalmát! Indoklásotok rövid legyen. Az ábrát be is kell mutatni az osztály többi tagjának.

 

Júlia-csoport

Készítsétek el Júlia jellemtérképét a szöveg felhasználásával!

Az ábrát felhasználva a csomagolópapíron készítsétek el a saját ábrátokat. Csak belső tulajdonságokat keressetek és a szöveg segítségével érvekkel támasszátok alá azok valóságtartalmát! Indoklásotok rövid legyen. Az ábrát be is kell mutatni az osztály többi tagjának.

 

dajka-csoport

Készítsétek el a dajka jellemtérképét a szöveg felhasználásával!

Az ábrát felhasználva a csomagolópapíron készítsétek el a saját ábrátokat. Csak belső tulajdonságokat keressetek és a szöveg segítségével érvekkel támasszátok alá azok valóságtartalmát! Indoklásotok rövid legyen. Az ábrát be is kell mutatni az osztály többi tagjának.

 

Lőrinc-csoport

Készítsétek el Lőrinc barát jellemtérképét a szöveg felhasználásával!

Az ábrát felhasználva a csomagolópapíron készítsétek el a saját ábrátokat. Csak belső tulajdonságokat keressetek és a szöveg segítségével érvekkel támasszátok alá azok valóságtartalmát! Indoklásotok rövid legyen. Az ábrát be is kell mutatni az osztály többi tagjának.

 

Paris-csoport

Készítsétek el Paris jellemtérképét a szöveg felhasználásával!

Az ábrát felhasználva a csomagolópapíron készítsétek el a saját ábrátokat. Csak belső tulajdonságokat keressetek és a szöveg segítségével érvekkel támasszátok alá azok valóságtartalmát! Indoklásotok rövid legyen. Az ábrát be is kell mutatni az osztály többi tagjának.

 

Tybalt-csoport

Készítsétek el Tybalt jellemtérképét a szöveg felhasználásával!

Az ábrát felhasználva a csomagolópapíron készítsétek el a saját ábrátokat. Csak belső tulajdonságokat keressetek és a szöveg segítségével érvekkel támasszátok alá azok valóságtartalmát! Indoklásotok rövid legyen. Az ábrát be is kell mutatni az osztály többi tagjának.

 

Romeo-csoport

Érveljetek amellett, hogy szükségszerű a szerelmesek halála!

 

Júlia-csoport

Érveljetek az ellen, hogy szükségszerű a szerelmesek halála!

 

dajka-csoport

Keressetek a szövegből nyelvi játékra példát! Gyűjtsétek ki a számotokra legmulatságosabb szövegrészeket, s értelmezzétek azokat!

 

Lőrinc-csoport

Meséljétek el a történetet Capulet nézőpontjából!

 

Paris-csoport

Meséljétek el a történetet Lőrinc barát nézőpontjából!

 

Tybalt-csoport

Meséljétek el a történetet a dajka nézőpontjából!